Brittiläinen laulajatar Adele, 20, uskoo että Jonas Brothers ei voi vastustaa kiusausta olla harrastamatta seksiä miljoonien fanityttöjensä kanssa.

''Olen addiktoitunut Jonas Brothersiin, mutta mielestäni se ei ole totta, että veljekset voisivat pitää lupauksensa olla harrastamatta seksiä ennen avioliitton solmimista. Miljoonat tytöt rakastavat heitä! Jos Nickillä, Joella ja Kevinillä on vielä poikuus tallella, niin minä olen mies!''

Hmm.. itse luotan poikien päätökseen.

---------------------------------------------

Tässä vielä Kevinin uusi blogimerkintä MySpaceen: (suomennettuna)

perjantai, marraskuu 07, 2008

Hei kaikki!

Kevin täällä. En voi vieläkään uskoa että täytin juuri 21 vuotta!

Haluan kiittää teitä kaikista kommenteista, viesteistä jne. Te autoitte tekemään siitä parhaan syntymäpäivän ikinä!

Olemme olleet todella kiireisiä uuden tv-show'mme kuvauksien takia.

Eräs ystäväni antoi minulle autonsa käyttöön yhden päivän ajaksi (Lamborghinin)  Oli todella hauskaa ajaa sillä! Vaikka se on mahtava... rakastan silti minun Tahoe Hybridiä!

Pidin hauskaa koko päivän ystävieni ja perheeni kanssa. Mutta yksi päivän parhaimmista asioista oli lukea kommentteja joita te olitte jättäneet!
Kiitos uudestaan!

Kevin Jonas

------

PS: Kevinin ajelusta laina-autolla on myös video, selaa sivua alaspäin. :)

 - Fiona