1. Joskus ainoa tie voittoon on vain yrittäminen.
2. Yo, I know the muffin man, yo I know the muffin man!
3. Kävelin kahden tytön ohi olleessani lentokentällä. Tytöt lukivat Popstar-lehteä ja he lukivat sivua missä oli kuvani. Pysähdyin tyttöjen luokse ja sanoin: "Hei! Minä rakastan tuota lehteä!" Ja kävelin pois.
4. Toivon että voisin ampua pekonia silmistäni.
5. Minulla oli mielikuvitus ystävä. Hänen nimensä oli joe ja hän sai minut aina ongelmiin.
6. Kevinillä on aamuisin kaksi herätystä, ensimmäinen joka herättää hänet ja toinen on merkki siitä että pitää herättää minut.
7. (Siitä mikä väri hän olisi) Minä olisin oranssi, musta, valkoinen/valkoinen, punainen.
8. (Siitä mitä Jonas Brothersien laulu "hold On" tarkoittaa) Se voi tarkoittaa odottaa viivalla ja sinä vain vain hold on... tai jos sinä ajat pyörällä ja alat väsyä ja sinä vain Hold On.. Ja sinun pyöräsi.. Okei minun täytyy selvittää mitä tämä laulu tarkoittaa.
9. (Kun fani kysyi häneltä miksi hän on niin söpö.) En tiedä, olen kysynyt sitä itseltäni koko ajan.
(nimikirjoitusten kirjoittamisesta) Kun kirjoitan "Joe Jonas" Sen niin kuin Whoa, Wow, cool.
10. Kuulin huhun että deittailen kaikkia uimapukumalleja maailmalta yhtäaikaa.
11. (Hänen lempinäyttelijästään High School Musicalista) Corbin Bleu on taatusti mies!
12. (Puhuttaessa extreme urheiluista mitä hän haluisi kokeilla) Haluaisin kokeilla näyttelemistä, you know SAD FACE... HAPPY FACE.
13. (Puhuttaessa noloimmasta hetkestä hänen elämässään.) Yhden kerran minulla oli reikä housuissani keikalla enkä huomannut sitä vasta fani tapaamisen jälkeen. Kun menin takahuoneeseen olin niin kuin "OH MAN." Se oli todella noloa.
14. (Kun kysyttii tappelevatko hän ja hänen veljensä Nick ja Kevin ikinä.) Kyllä me tappelemme. Meillä on iso riita vain kaksi kertaa päivässä.
15. Minä todellakin haluan virtahevon Hanukaksi.
16. Veljeni voivat olla epäsiistejä! Keikkabussissa Kevin levittelee tavaroitansa minun sängylleni ja minun täytyy aina heittää ne lattialle.
17. Me emme saa tarpeeksemme videopeleistä! Meillä on varmaan 64 peliä mitä emme ole pelanneet.
18. (Imitoi Keviniä) Hei, olen Kevin Jonas ja haluaisin myydä sinulle auton.
19. (Hänen veljestään Nickistä) Nick on studmuffin.